دانلود رایگان پروژه.پایان نامه و مقالات علمی

دانلود رایگان انواع پروژه . مقاله و پایان نامه

 

 

پیش از این که بتوانید یک ثروتمند شوید باید یک استراتژی داشته باشید و بدانید به چه دلایلی تا به حال به این هدف نرسیده‌اید. 


بسیاری از آدم‌ها دیوانه وار می‌خواهند ثروتمند شوند، ولی چرا نمی شوند؟ با این‌که پول نمی‌تواند خوشبختی بخرد ولی می‌تواند یک زندگی بهتر،کم استرس‌تر، و رضایت‌ بخش‌تر را بخرد. با این وجود، پیش از این که بتوانید یک ثروتمند شوید باید یک استراتژی داشته باشید و بدانید به چه دلایل تا به حال به این هدف نرسیده‌اید.

هرکس که می‌خواهد ثروتمند شود نباید هیچ عذر و بهانه‌ای بیاورد “من شغل درستی را انتخاب نکردم.” “تمکن و پول لازم را برای درس خواندن ندارم”، یا “وقت ندارم”. این‌ها دلایل نیستند فقط بهانه هستند و بهانه فقط سد راه موفقیت شما می‌شود. در این‌جا ۱۰ دلیل که چرا آدم‌ها نمی‌توانند ثروتمند بشوند، آورده شده است.


1-راهنما و مرشد ندارید که درست هدایتتان کند.
باید خودتان را به محاصره ی آدم‌های مثبت درآورید. مهم‌ترین چیز این است که شخصی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید و به شما کمک کند در مسیر درست گام بردارید.

آدم‌هایی که به آنها اعتماد می‌کنید باید شما را به سوی موفقیت راهنمایی کنند. این یکی از مزیت‌هایی است که من قبلاً نداشته‌ام. من کاملاً خود آموخته‌ام، و به همین علت برنامه‌ی مشاوره‌ای خودم را ایجاد کرده‌ام تا آن را به دیگران بدهم.


2-دوست ندارید چیزی را قربانی کنید.
شما واقعاً نمی‌توانید کیکی را داشته باشید و بخورید، بدون این که چیزهایی را به ازای آن فدا یا قربانی کنید. اگر نمی‌توانید به ازای تمرکز بر شغل‌تان، چیزهایی مثل رفیق بازی یا بیرون رفتن یا شرکت در جشن‌ها  را قربانی کنید،   هرگز به موفقیت مالی که به دنبال اش هستید نخواهید رسید.


3-از شکست می‌ترسید.
شما شکست خواهید خورد،  مرتکب اشتباه خواهید شد، و  نیاز دارید بیاموزید از آن شکست‌ها بگذرید و خلاص شوید. اگر از شکست بترسید، هرگز بر آن غلبه نخواهید کرد.

4-هدف شما روشن نیست، به همین دلیل اقدامات شما روشن نیست.
اگر هدف صریح و روشنی در ذهن‌تان و نیز گام‌های اجرایی روشن برای رسیدن به آن هدف ندارید، هرگز یک میلیاردر نخواهید شد. وقت بگذارید و برنامه‌ریزی کنید و آن را بدرستی اجرا کنید.


5-فکر می‌کنید آدم‌های دیگر می‌توانند موفق شوند ولی خودتان نمی‌توانید.
باور داشته باشید می‌توانید موفق شوید. خودتان را به عنوان مرد یا زنی موفق تجسم کنید که روزی به او غبطه می‌خوردید. اگر خودتان را به عنوان میلیاردر موفق تجسم کنید، و حقیقتاً باور داشته باشید این اتفاق می‌تواند رخ بدهد، یک گام به هدف‌تان نزدیک‌تر هستید.


6-فکر می‌کنید سوابق تحصیلی گذشته یا مکان شما مانع موفقیت‌تان است.
هیچ چیز نمی‌تواند شما را از رسیدن به موفقیت بازدارد. این جمله را تکرار کنید: هیچ چیز نمی‌تواند مرا از رسیدن به موفقیت باز دارد.


7-از اینترنت استفاده نمی‌کنید.
اینترنت جهان را تغییر داده است و کماکان نیز  تغییر خواهد داد. اگر  از آن استفاده نمی‌کنید،  نمی‌توانید از مزیت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پول‌سازی عصر ما برخوردارشوید.


8-توجیه می‌کنید که پول نمی‌تواند خوشبختی بخرد و فراموش می‌کنید که می‌تواند آزادی بخرد.
پول بلیط شما برای آزادی است. به همین خاطر بیشتر آدم‌های جهان آن را می‌خواهند. آزادی می‌تواند به خوشبختی بینجامد. برای یافتن انگیزه‌تان روی آزادی تمرکزی ‌کنید که آن را با پول می‌‌‌‌‌‌توانید بخرید.


9-با جمع نادرستی می‌پرید.
آدم‌های دور و بر شما باید سیستم پشتیبان شما باشند. آنها باید آدم‌هایی باشند که همیشه و در همه حال برای کمک به شما حاضرند، و شما را تشویق می‌کنند و مثبت و متمرکز نگه می‌دارند. جمع دوستان و خانواده‌تان نباید به هیچ وجهی بی‌توجه یا منفی باشند. اگر هستند، وقت آن است که جمعی جدید پیدا کنید.


10- به جای ساختن مجموعه‌ای از مهارت‌ها به دنبال شانس و برنده‌شدن در قرعه‌کشی هستید.
ساختن مجموعه‌ی مهارت‌ها و دانش‌ها در بلندمدت بهتر است. مطمئناً وقت بیش‌تر و کار بیش‌تر را می‌طلبد ولی می‌تواند شما را به موفقیت بلندمدت که مطلوب و خواسته‌ی شما است برساند.

این دلایل را به ذهن بسپارید وقتی می‌خواهید برای هدف حرفه‌ای بعدی‌تان کارکنید، در وهله‌ی اول خواهید دید اگر این دلایل را کنار بگذارید و به جای آنها در مسیرتان به سوی میلیاردر شدن قرار بگیرید چقدر توانمند و قابل هستید.



برچسب ها:10 دلیل، ثروت، هدف، موفقیت، اینترنت، مهارت‌ها، مهندس جواد قربانی،

[ چهارشنبه 1395/04/16 ] [ 11:48 ] [ جواد قربانی ]

[ نظرات() ]


استراتژی توزیع برای یک شرکت کدام موارد هستند؟

در دنیای امروز، توانایی توزیع یک شرکت تولیدکننده می‌تواند مزیت رقابتی بسیار بزرگی به‌حساب بیاید. خیلی از شرکت‌ها مشتریان بسیار مختلف و متنوعی را با فاصله زیاد و به‌طور گسترده هدف قرار می‌دهند و به دلیل هزینه‌های ناشی از استراتژی توزیع ، شرکت‌ها در تلاش برای توسعه پیدا کردن در بازارهای مختلف هستند تا از این طریق گردش مالی بیشتر و درنتیجه حاشیه سود بالاتری برای خود ایجاد کنند.

 

به‌منظور دستیابی پیدا کردن به مناطق دورتر، شما نیاز به استفاده از استراتژی‌های توزیع مناسب دارید. شما نمی‌توانید یک محصول را بازاریابی کنید و سپس هیچ فعالیتی برای رساندن محصول موردنظر به دست مشتری نهایی انجام ندهید، که در این صورت به‌طور حتم سرمایه صرف شده برای بازاریابی آن را ازدست‌داده‌اید و همچنین هزینه فرصت ازدست‌رفته هم بسیار بالا است. در کنار این مورد دیگری نیازی به یادآوری ضرر متوجه برند شما وقتی‌که یک مشتری محصول شما را نیاز دارد ولی محصول در فروشگاه‌ها نیست، نیز وجود ندارد.

 

بنابراین تا اینجا کار باید به‌خوبی به اهمیت استفاده از استراتژی‌های توزیع مناسب برای شرکت پی برده باشید. به همین دلیل است که فاکتور مکان (که به عبارتی همان عامل توزیع است) به‌عنوان یکی از عناصر 4P آمیخته بازاریابی شناخته‌شده است و لازم به ذکر است که فاکتور مکان یا همان توزیع چه برای کالاهای فیزیکی و چه غیر فیزیکی با همان خدمات صادق است.

 

استراتژی توزیع

 

استراتژی توزیع عموماً توسط مدیریت ارشد تعیین می‌شود و در سه بخش مختلف خلاصه می‌شود:

– چگونه محصول موردنظر از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده یا مشتری نهایی برسد؟

– چگونه در حین اجرای فرایند توزیع هزینه‌ها و زمان آن مدیریت و کنترل شود؟

– چگونه از طریق توزیع یک مزیت رقابتی ایجاد کنیم؟

استراتژی توزیع

در سطح کلان دو نوع استراتژی توزیع شناسایی‌شده است:

1- توزیع غیرمستقیم – توزیع غیرمستقیم زمانی است که محصول از طریق چندین و چند کانال مختلف به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد. به‌عنوان‌مثال، از تولیدکننده به دست عامل توزیع اصلی، سپس توزیع‌کننده خرد و سپس خرده‌فروش و درنهایت به دست مشتری می‌رسد. بنابراین این‌چنین که می‌بینید زنجیره‌ای طولانی است.

2- توزیع مستقیم – توزیع مستقیم زمانی است که شرکت تولید به‌طور مستقیم محصول را برای مصرف‌کننده نهایی توزیع می‌کند یا اینکه کانال توزیع بسیار کوتاه است. یک شرکت که مثلاً بر روی یک پورتال الکترونیک اقدام به فروش می‌کند در حال استفاده از استراتژی توزیع مستقیم است.

علاوه بر این، استراتژی‌های توزیع بستگی به میزان نفوذی دارد که یک شرکت خواهان دستیابی به آن‌ها است. این سطح از نفوذ بر اساس سه فاکتور دیگر از آمیخته بازاریابی یعنی – محصول، قیمت و ترویج و ترفیع تعیین می‌شود. بااین‌وجود، بر اساس سطح نفوذ موردنظر، استراتژی‌های توزیع به‌صورت زیر متنوع می‌باشند.

توزیع فشرده – وقتی شرکتی یک رویکرد بازاریابی انبوه برای محصول خودش را در نظر بگیرد، از روش توزیع فشرده بهره می‌برد. توزیع فشرده سعی در پوشش دادن بخش عمده‌ای از بازار تا جای ممکن دارد. کالاهای تند مصرف و کالاهای مصرفی بادوام بهترین مثال برای استراتژی توزیع فشرده در نظر گرفته می‌شوند.

توزیع انتخابی – یک شرکت مانند زارا (Zara) یا آرمانی (Armani) یا هر شرکت دیگری در اندازه و ابعاد آن‌ها که دارای برند شناخته‌شده‌ای باشند، عموماً از استراتژی توزیع انتخابی برای توزیع محصولات خودش استفاده می‌کند. این شرکت‌ها عموماً دارای مراکز فروش محدودی هستند. به‌عنوان‌مثال، در یک شهر حاشیه‌ای، برندی مثل آرمانی حداکثر ممکن است 2 یا 3 مرکز فروش داشته باشد و این در حالی است که شرکتی مثل زارا ممکن است 4 یا 5 شعبه داشته باشد.

توزیع منحصربه‌فرد – اگر شرکت زارا در یک شهر دارای 4 یا 5 مرکز فروش باشد، شرکتی مانند لامبورگینی چند مرکز فروش باید داشته باشد؟ شاید تنها یک مرکز فروش در منطقه‌ای شامل 4 یا 5 شهر و این درواقع به معنای توزیع انحصاری است. اگر شرکتی خواهان استفاده از یک مرکز فروش یا توزیع‌کننده در یک منطقه بزرگ جغرافیایی باشد، استراتژی موردنظر وی تحت عنوان استراتژی توزیع انحصاری شناخته می‌شود. در برخی موارد، یک توزیع‌کننده ممکن است مسئول توزیع و فروش در یک کشور شود و هیچ شرکت دیگری به نمایندگی از آن شرکت برای توزیع در آن کشور در نظر گرفته نشود.

 

به‌طورکلی، استراتژی‌های توزیع به‌شدت به نوع محصولی بستگی دارد که شرکت ممکن است آن را تولید نماید. یک شرکت ممکن است دارای خطوط مختلف تولید و محصول باشد که هر یک دارای یک استراتژی توزیع خاص باشد.

 

برخی از محصولات، که دارای قیمت بالایی هستند و اصطلاحاً به آن‌ها لاکچری می‌گویند، ممکن است نیاز به توزیع انحصاری داشته باشند، درحالی‌که برخی از دیگر محصولات به دلیل تولید انبوه نیاز به توزیع فشرده دارند. بنابراین در پایان می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که موضوع توزیع برای یک شرکت ماهیتی کاملاً داینامیک داشته به‌شدت بر مزیت رقابتی یک شرکت تأثیرگذار است.





طبقه بندی: رشته حسابداری، رشته مدیریت بازرگانی، رشته مدیریت دولتی، رشته مدیریت صنعتی،
برچسب ها:شرکت، استراتژی، توزیع،

[ سه شنبه 1395/04/15 ] [ 10:43 ] [ جواد قربانی ]

[ نظرات() ]


تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسب‌وکار بی‌اهمیت و در بدترین حالت، عده‌ای از فروشندگان حریص تعریف می‌کنند.

 

اما اگر این نگرش‌ها و تصورات غلط قدیمی را کنار بگذاریم، بازاریابی شبکه‌ای یک روش مناسب برای شروع یک کسب‌وکار پاره‌وقت است و اولین قدم برای موفقیت در این راه، تشخیص حقیقت آن از تصورات نادرستی است که درمورد آن وجود دارد. در ادامه‌ی این مقاله چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج شده است و دلایل نادرستی آن‌ها بیان می‌شود.

 

 

Network-Marketing3

 

 

تصور نادرست 1: بازاریابی شبکه‌ای یک طرح هرمی غیرقانونی است.
حقیقت: بازاریابی شبکه‌ای کاملا متفاوت از شرکت‌های هرمی است. شرکت‌های هرمی به این صورت کار می‌کنند که افراد با پرداخت مقداری پول عضو شرکتی می‌شوند تا در آینده با به عضویت در آوردن چند نفر دیگر و رشد زیرمجموعه مشتریان به چند برابر حق عضویت دست پیدا کنند. آن‌ها محصولی را نمی‌فروشند، پول‌های افراد را جمع می‌کنند و البته با آن کاری انجام نمی‌دهند، اما بازاریابی شبکه‌ای به تولید کمک می‌کند و باعث پیشرفت اقتصادی جامعه می‌شود.
تصور نادرست 2: تنها شخصی که در راس قرار دارد، پول به‌دست خواهد آورد.
حقیقت: در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای خوب، درآمد وابسته به تلاش است و هیچ ارتباطی با موقعیت ندارد. اعضا بدون در نظرگرفتن موقعیت‌شان هر اندازه که تلاش کنند درآمد به‌دست خواهند آورد.
تصور نادرست 3: در نهایت اشباع صورت می‌گیرد.
حقیقت: اشباع به مرحله‌ای گفته می‌شود که بازاریابی شبکه‌ای کل جامعه را فرا بگیرد و بازاریابان دیگر نتوانند مشتری پیدا کنند و این روند را ادامه دهند. اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیاری از فعالان که در سطح پائین قرار دارند ضرر خواهند کرد. اما در حقیقت اشباع در بازاریابی شبکه‌ای غیرممکن است زیرا تعداد انسان‌ها نامتناهی است و هر روز افراد جدیدی متولد می‌شوند در نتیجه بازاریابان خواهند توانست افراد جدیدی را به مجموعه اضافه کنند. Tim Sales بازاریاب شبکه‌ای در zig ziglar استدلال جالبی ارائه کرده است. او می‌گوید: ” آیا شما می‌دانید چه تعداد از افراد یخچال ندارند؟ نه؟ آیا این بدین معنی است که جنرال الکتریک فروش یخچال را متوقف کند؟”.

 

تصور نادرست 4: بازاریابی شبکه‌ای مفید نیست.
حقیقت: در سال 2013 این صنعت حدود 31630000000 دلار در ایالت متحده فروش داشته است. این تعداد در سراسر جهان به 100 میلیارد دلار افزایش یافت. این اعداد به وضوح عملکرد بازاریابی شبکه‌ای را نشان می‌دهند. موفقیت یا شکست بسیاری از بازاریابی‌های شبکه‌ای به تلاش بازاریابان آن کسب‌وکارها بستگی دارد. بسیاری از وبلاگ‌نویسان کارشان را به خوبی انجام نمی‌دهند اما مطمئنا شما نمی‌گویید وبلاگ‌نویسی مفید نیست.
تصور نادرست 5: هدف بازاریابی شبکه‌ای سوءاستفاده از مردم است.
حقیقت: هدف این صنعت کمک کردن به یکدیگر است. موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهداف‌شان به دست می‌آید. فردی که نمی‌تواند برای خود زیرمجموعه جذب کند باز هم درآمد به‌دست خواهد آورد اما درآمد سرمایه‌گذاری روی زیرمجموعه‌ خودشان را نخواهند داشت. برخی از بازاریابان شبکه‌ای، جذب زیاد افراد را عامل موفقیت می‌دانند درحالی‌که کسانی در این صنعت موفق خواهند بود که در تلاش واقعی برای کمک به یکدیگر باشند.
تصور نادرست 6: هیچ‌کس در بازاریابی شبکه‌ای واقعا ثروتمند نمی‌شود.
حقیقت: اگر میزان موفقیت با پول‌دار بودن اندازه‌گیری می‌شود، پس اکثریت کارکنان مشاغل سنتی متحمل شکست‌های بزرگی هستند. موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید به وسیله‌ی تعداد مردمی که به اهداف‌شان رسیده‌اند اندازه‌گیری شوند. بسیاری از افراد موفقیت را زمانی به‌دست می‌آورند که به اندازه‌ی کافی در خانه می‌مانند و یا بدهی‌های‌شان را پرداخت می‌کنند.
تصور نادرست 7: بازاریابان شبکه‌ای یک فرقه هستند.
بسیاری از بازاریابان شبکه‌ای نسبت به کارشان متعصب هستند اما اغلب تعصب در همه جا وجود دارد. شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نیازی به تعصب ندارند و در واقع آن‌ها بسیار سخت تلاش می‌کنند تا کارشان را توسعه دهند و آمار و ارقام را حفظ کنند.
بازاریابی شبکه ای به افراد این امکان را می دهد که محل و ساعت کار خود را انتخاب کرده و به آزادی مالی دست پیدا کنند. اجازه ندهید این تصورات نادرست و باورهای غلط توجه شما را از کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای دور کند. شما اگر درک خوبی از این صنعت داشته باشید موفقیت‌های بسیاری در این زمینه کسب خواهید کرد.





طبقه بندی: طرح توجیهی (کارآفرینی)، رشته مدیریت بازرگانی، راهنمای مناسب برای استفاده کنندگان وبلاگ،
برچسب ها:بازاریابی، شبکه‌ای، کسب‌وکار، مهندس جواد قربانی،

[ دوشنبه 1395/04/14 ] [ 22:38 ] [ جواد قربانی ]

[ نظرات() ]


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
موفق ترین سامانه ارسال پیامک در کشور
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic